رييس فدراسيون تيراندازي ايران:رشته تيراندازي ريشه در اعتقادات مذهبي مردم دارد

یزدفردا "رييس فدراسيون تيراندازي ايران گفت: رشته تيراندازي ،ريشه در اعتقادات مذهبي و ديني مردم دارد و بايد روز به روز هم گسترش پيدا كند.

سرویس خبر ورزشی " روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان:سيد مهدي هاشمي در سفر خود به یزد گفت : با عنايت به اينكه مردم به رشته تيراندازي به عنوان يك رشته مورد پذيرش و تاكيد دين نگاه مي كنند در سطح كشور و بين مردم هم از ارزش و جايگاه خوبي برخوردار است .

وي اضافه كرد: طي سال هاي اخير ،فعاليت هيات هاي تيراندازي در همه استانها و حتي مناطق كوچك در سطح شهرستانها هم از رونق بسيار خوبي برخوردار شده است .

رييس فدراسيون تيراندازي كشور تاكيد كرد: فرهنگ سازي براي جذب همه افراد علاقمند، حمايت از هياتهاي تيراندازي كشور ،برگزاري مسابقات مستمر و همچنين دوره هاي آموزشي با جديت در اين سطح اين فدراسيون دنبال مي شود.

هاشمي تصريح كرد: همه افراد بايد از رشته تيراندازي استفاده كنند و اين به قشر خاصي تعلق ندارد و لذا يكي از برنامه هاي ما ،حضور در همه مناطق و بررسي مسائل و مشكلات آنها است.

وي درباره وضعيت تيراندازي يزد هم گفت: خوشبختانه همه اهداف اين فدراسيون در سطح استان يزد با همكاري مسئولان ورزشي و اجرايي بنحو خوب و شايسته اي صورت مي گيرد.

رييس فدراسيون تيراندازي ايران ،يزد را يكي از مناطق مهم داراي ظرفيت بالاي تيراندازي از لحاظ استعدادهاي بالقوه و همچنين افراد دلسوز براي گسترش آن عنوان كرد.

هاشمي گفت: وجود يك مجتمع بزرگ تيراندازي ،يكي از نيازهاي مبرم يزد است كه با همكاري مسئولان ، مردم و علاقمندان محقق مي شود.


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا